Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM – tuottavaa ja tuloksellista asiakkuudenhallintaa

Microsoft Dynamics CRM on monenlaisiin tarpeisiin mukautuva ohjelmisto myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun ohjaamiseen. Järjestelmän yleiskäyttöinen sovellusalusta tukee myös laajemmin erilaisten sidosryhmien, prosessien ja resurssien hallintaa.

Microsoft Dynamics CRM:n suosio ja käyttäjäkunnan kasvu johtuvat monista syistä, joita ovat muun muassa monipuolinen toiminnallisuus, hyvä sovitettavuus ja liitettävyys, Outlook-käyttöliittymän tuttuus, mobiilius sekä roolipohjaiset käyttöliittymät ja kojelaudat. Asiakkaat arvostavat myös pitkäjänteistä tuotekehitystä sekä läheltä löytyvää tukea ja asiantuntemusta.

Mepco on toiminut Microsoft Dynamics CRM -osaajien eturivissä ja asiakkaidensa tukena jo toistakymmentä vuotta – vastasimme jo Suomen ensimmäisestä Dynamics CRM -toimituksesta. Olemme hoitaneet yli kaksisataa asiakkuudenhallinnan hanketta lukuisilla eri toimaloilla. Tällä hetkellä palvelemme asiakkaitamme lähes viidenkymmenen CRM-asiantuntijan voimin.

Microsoft Dynamics CRM mukautuu yksilöllisiin tarpeisiin
Sovitamme valmisohjelmiston asiakkaidemme prosesseihin tukemaan asiakkuudenhallintaa, myyntiä, markkinointia ja asiakaspalvelua. Liitämme CRM-ratkaisun tarpeen mukaan asiakkaidemme muihin tietojärjestelmiin, jotta käyttäjä saisi kaiken olennaisen tiedon yhdeltä luukulta ja IT-osaston käyttöoikeushallinta organisaation tietojärjestelmiin helpottuisi. Toteutamme ratkaisut pilvipalveluina tai on-premise-toimituksina.

Dynamics CRM:n monikäyttöinen ns. xRM-sovellusalusta (Any Relationship Management) mukautuu ketterästi monenlaisiin käyttökohteisiin, kuten toimittajien, koulutusten, kaluston ja kiinteistöjen hallintaan. Joustava xRM-alusta mahdollistaa erilaisten sovellusten ketterän ja edullisen toteutuksen.

Tietoa ja tehokkuutta asiakasrajapintaan

Microsoft Dynamics CRM:n avulla voidaan kasvattaa myyntiä, tehostaa markkinointia, parantaa asiakaspalvelua ja lisätä asiakastyytyväisyyttä. Järjestelmä mahdollistaa asiakassuhteiden suunnitelmallisen hallinnan sekä selkeän kokonaiskuvan muodostamisen asiakkaista ja sidosryhmistä.

Dynamics CRM:n havainnolliset kojelaudat tuottavat ajantasaista tietoa seurannan, ennustamisen ja johtamisen tueksi. Lisäksi ohjelmisto automatisoi prosesseja, parantaa toiminnan tuottavuutta ja vapauttaa resursseja asiakasrajapintaan.

Lisätietoa

Keskustelemme mielellämme kehitystarpeistasi ja kerromme lisää ratkaisuistamme.
Ota yhteyttä sivun oikeassa laidassa olevan lomakkeen avulla tai katso yhteystiedot.

  • Lue asiakasuutisia
  • Mediapankki